1Apartament "Beżowy"Apartament "Pomarańczowy"
1.VI- 30.VI200 zł220 zł
1.VII-15.VIII300 zł320 zł
16.VIII-30.IX200 zł220 zł
dlugie weekendy, okresy świąteczne i noworoczne200 zł220 zł
  • Pozostałe terminy - ceny do negocjacji
  • Stanowisko w garażu podziemnym pod apartamentami - 30zł/doba
  • Apartamenty przeznaczone są na pobyt 4-5 osób
  • Rezerwacje można dokonywać telefonicznie - numery telefonów znajdują się na stronie kontakt
  • Podczas dokonania rezerwacji pobieramy 30% zadatku - reszta płatności pobierana jest w gotówce w dniu przyjazdu
  • Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i kończy o 12:00
Apartamenty Blue Velvet

Apartamenty Blue Velvet

Warunki rezerwacji

REZERWACJE Z ZADATKAMI

Wstępnej rezerwacji apartamentu dokonuje się drogą mailową lub telefonicznie. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji, rezerwujący otrzyma e-mailem lub telefonicznie potwierdzenie. Zadatek w wysokości 30% wartości wynajmu powinien zostać wpłacony w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku w ciągu 5 dni spowoduje anulowanie rezerwacji. Po dokonaniu wpłaty zadatku jego zwrot nie przysługuje. W miarę możliwości istnieje natomiast możliwość zamiany terminu lub przeniesienia rezerwacji na innego klienta.

ZAKRES ŚWIADCZEŃ

Cena usługi obejmuje wyłącznie usługę noclegową. Dojazd, wyżywienie, organizacja czasu pobytu leżą w gestii klienta.

ZAMELDOWANIE

Nasz personel będzie na Państwa oczekiwał w apartamencie o określonej porze, objaśni funkcjonowanie całego wyposażenia i przekaże klucze. Następnie zapłacicie Państwo pozostałą część lub całość ceny za cały okres pobytu (w gotówce). Doba noclegowa zaczyna się standardowo o godzinie 14.00 a kończy o godzinie 12.00 W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę należy koniecznie powiadomić telefonicznie osobę odpowiedzialną za klucze.

KLIENT

Liczba osób, zamieszkujących obiekt, jest ograniczona do podanej w skierowaniu. Klient powinien utrzymywać obiekt w należytym stanie i porządku a przed wyjazdem pozostawić uprzątnięte urządzenia i naczynia kuchenne (nie jest to wliczone w tzw. sprzątanie końcowe). Osoba odpowiedzialna za klucze powinna być natychmiast poinformowana przez klienta o ewentualnych uszkodzeniach i brakach, które stwierdził po przyjeździe. Klient powinien również zgłosić szkody wyrządzone przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywana jest przez klienta. Dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku oznacza przyjęcie przez klienta niniejszych warunków.