1Apartament "Beżowy" | Apartament "Pomarańczowy" | |
---|---|---|
1.VI- 30.VI | 200 zł | 220 zł |
1.VII-15.VIII | 300 zł | 320 zł |
16.VIII-30.IX | 200 zł | 220 zł |
dlugie weekendy, okresy świąteczne i noworoczne | 200 zł | 220 zł |
- Pozostałe terminy - ceny do negocjacji
- Stanowisko w garażu podziemnym pod apartamentami - 30zł/doba
- Apartamenty przeznaczone są na pobyt 4-5 osób
- Rezerwacje można dokonywać telefonicznie - numery telefonów znajdują się na stronie kontakt
- Podczas dokonania rezerwacji pobieramy 30% zadatku - reszta płatności pobierana jest w gotówce w dniu przyjazdu
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i kończy o 12:00
Warunki rezerwacji
REZERWACJE Z ZADATKAMI
Wstępnej rezerwacji apartamentu dokonuje się drogą mailową lub telefonicznie. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji, rezerwujący otrzyma e-mailem lub telefonicznie potwierdzenie. Zadatek w wysokości 30% wartości wynajmu powinien zostać wpłacony w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku w ciągu 5 dni spowoduje anulowanie rezerwacji. Po dokonaniu wpłaty zadatku jego zwrot nie przysługuje. W miarę możliwości istnieje natomiast możliwość zamiany terminu lub przeniesienia rezerwacji na innego klienta.
ZAKRES ŚWIADCZEŃ
Cena usługi obejmuje wyłącznie usługę noclegową. Dojazd, wyżywienie, organizacja czasu pobytu leżą w gestii klienta.
ZAMELDOWANIE
Nasz personel będzie na Państwa oczekiwał w apartamencie o określonej porze, objaśni funkcjonowanie całego wyposażenia i przekaże klucze. Następnie zapłacicie Państwo pozostałą część lub całość ceny za cały okres pobytu (w gotówce). Doba noclegowa zaczyna się standardowo o godzinie 14.00 a kończy o godzinie 12.00 W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę należy koniecznie powiadomić telefonicznie osobę odpowiedzialną za klucze.
KLIENT
Liczba osób, zamieszkujących obiekt, jest ograniczona do podanej w skierowaniu. Klient powinien utrzymywać obiekt w należytym stanie i porządku a przed wyjazdem pozostawić uprzątnięte urządzenia i naczynia kuchenne (nie jest to wliczone w tzw. sprzątanie końcowe). Osoba odpowiedzialna za klucze powinna być natychmiast poinformowana przez klienta o ewentualnych uszkodzeniach i brakach, które stwierdził po przyjeździe. Klient powinien również zgłosić szkody wyrządzone przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywana jest przez klienta. Dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku oznacza przyjęcie przez klienta niniejszych warunków.